sâmbătă, 11 martie 2017

Planul de activitate al CA anul de studii 2016-2017

Plan de activitate
al CA în anul de studii 2016-2017

CA se întruneşte în fiecare lună –
ultima zi de joi din luna


Perioada realizării
Unitatea de conţinut
Responsabilii






August
1.      Aprobarea graficului și a tematicii ședințelor Consiliilor de Administrație, ale Consiliilor Profesorale, în anul școlar 2016-2017
2.      Aprobarea planulului managerial anual
3.      Optimizarea resurselor umane în vederea eficientizării procesului educaţional şi a mijloacelor bugetare: tarifierea cadrelor didactice.
4.      Metodologia de funcţionare a instituţiei publice cu autonomie financiară. Executarea bugetului.
5.      Repartizarea orelor conform prevederilor Planului-cadru pentru anul de studii 2016-2017.
6.      Aprobarea orelor opţionale, cercurilor şi secţiilor sportive.
7.      Familiarizarea cu documentele reglatoare a procesului educaţional la nivel de instituţie.  
8.      Rezultatele activităţii Comisiei de admitere în clasele a X-a şi I-a; Completarea claselor incomplete.
9.      Pregătirea liceului pentru începutul anului de studii: documentația, cabinetele de studiu și a clădirii. Asigurarea bazei tehnico-materială.
10.  Aprobarea planului de activitate al liceului pentru anul de studii 2016-2017.
11.  Validarea comisiilor metodice și de lucru
12.  Totalurile examenului medical realizat de colaboratorii liceului.
Directorul


Directorul
Directorul


Directorul


Directorul

Directorul
 Directorul


Directorul adjunct


 Directorul

 Directorul
Asistentul medical



Septembrie
1.      Aprobarea schemei orare
2.      Asigurarea condiţiilor sanitaro-igienice în instituţie;
3.      Monitorizarea rezultatelor acordării ajutorului material de la Primăria localitatii în scopul şcolarizării elevilor din familiile social-vulnerabile. 
4.      Aprobarea planului de masuri  cu privire la Protecţia Civilă şi Sănătatea şi Securitatea muncii.. 
5.      Asigurarea elevilor cu manuale şcolare.
6.      Demararea procesului de atestare și formare continua a cadrelor didactice și manageriale: probleme, sugestii, asistenţă metodică.
7.      Executarea bugetului.
8.      Organizarea alimentaţiei elevilor.
Directorul adjunct instruire
Directorul
Directorul adjunct educatie
Pers.responsabila

 Bibliotecara

Directorii-adjuncţi
 Contabil-șef
Asistentul medical
Octombrie
1.      Evaluarea indicilor de şcolarizare şi stabilirea unor măsuri de prevenire a abandonului şcolar.
2.      Asigurarea continuităţii predării disciplinelor şcolare: de la treptele:  primară, gimnazială şi liceală.
3.      Asigurarea  instituţiei cu registre şcolare. Respectarea Instrucţiunii privind completarea documentaţiei şcolare (registre, dosare).
4.      Rezultatele evaluării stării sănătăţii elevilor şi aprobarea listelor nominale din grupele medicale de ocupaţie la educaţia fizică.
5.      Rezultatele efectuării testelor psihologice pentru elevii claselor I, V, IX, X, indeosebi clasele nou formate.
6.      Raport despre executarea bugetului.
Planul bugetar pentru noul an 2016
Directorul


Directorii-adjuncţi

Directorii adjuncţi

Asistentul medical 
 Psihologul şcolar

Contabilul-şef



Noiembrie
1.      Respectarea Regulamentului igienico-sanitar în instituţie şi organizarea măsurilor de diminuare a riscului răspîndirii bolilor respiratorii.
2.      Organizarea şi desfăşurarea salubrizării teritoriului adiacent şi pregătirea instituţiei către sezonul rece.
3.      Monitorizarea activităţii Comisiei de atestare: asitarea la activitățile educaționale din cadrul procesului de atestare a cadrelor didactice.
4.      Reuşita elevilor din clasele de liceu: admiterea la sesiunea de iarnă.
5.      Eficientizarea competenţelor diriginţilor în asigurarea protecţiei elevilor de orice formă de abuz şi neglijare în cadrul liceului.
6.      Aprobarea planificării anuale a concediilor de odihnă
7.      Proiect al planului bugetar şi a planului de achiziţii pentru anul 2017;
8.      Organizarea Festivalului Colindelor şi a sarbatorilor de iarna        
Asistentul medical 


 Director adjunct gospodarie
Directorul adjunct instruire

Directorul

Directorul adjunct instruire
Directorul
 Contabilul-şef

Directorul adjunct educatie




Decembrie
1.      Situatia inventarului scolii / Raportul comisiei de casare
2.      Respectarea graficului de realizare a orelor extraşcolare și exracurriculare. Asigurarea lor didactică.
3.      Calitatea evidenţei frecvenţei elevilor la lecţii. Prevenirea abandonului şi eşecului şcolar.
4.      Raport de activitate al CEAC în I semestru:
5.      Analiza parcurgerii materiei si evaluării ritmice a elevilor,
6.      Aprobarea repartitiei bugetului pentru anul 2017;
7.      Aprobarea planului de achizitii pentru anul 2017;
  
 Directorul
  Director adjunct educaţie

Director  
Reprezentant CEAC
Directorul adjunct instruire
Contabil-şef
Director
Ianuarie
1.      Raportului privind starea si calitatea educatiei în  semestrul I
2.      Realizarea cerinţelor curriculare şi a Planului-cadru la finele I semestru.
3.      Totalurile susţinerii evaluărilor şi tezelor semestriale în treptele gimnaziale şi liceale.
4.      Rezultatele controlului individual al cadrelor didactice supuse procesului de atestare.
5.      Impactul activităţilor extraşcolare dedicate sărbătorilor de iarnă în vederea formării sistemului de valori la elevi.
6.      Organizarea întîlnirii cu absolvenții liceului.

7.      Raport despre economisirea resurselor energetice.
 Directorul
Directorii adjuncţi

 Directorii adjuncţi

Director adjunct

Director adjunct educatie
Dirigintii claselor a XII
Director adjunct gospodarie

Februarie
1.      Totalurile monitorizării valorificării fondului de carte şi păstrării manualelor şcolare de către elevi.
2.      Respectarea cerinţelor sanitaro-igienice în cantina şcolii. Alimentaţia elevilor;
3.      Aprobarea planului bilunarului ecologic.
4.      Implicarea părinţilor în procesul educaţional: constatări.
 Bibliotecara

Asistentul medical

Reprezentant catedră
Directorul

Martie
1.      Analiza rezultatelor obtinute de elevii liceului la olimpiadele scolare
2.      Aprobarea programului pentru saptamana Şcoala Altfel - „Sa stii mai multe, sa fii mai bun”
3.      Cu privire la renovarea bazei tehnico-materiale a instituţiei în perioada septembrie 2016 – martie 2017.
4.      Informaţii refritor la sesizarea cazurilor de abuz, violenţă la nivel de instituşie
5.      Executarea bugetului conform clasificaţiei bugetare.
Directorul adjunct instruire
Directorul

Directorul

Directorul adjunct educaţie
Contabilul-sef
Aprilie
1.      Lucrari necesare pentru întretinerea si îmbunatăţirea bazei materiale scolare
2.      Rezultatele activităţilor dedicate decadelor comisiilor metodice.
3.      Analiza sistemului intern de evaluare a cunoştinţelor elevilor.
4.      Analiza rezultatelor pretestării elevilor claselor a IX, XII-a.

5.      Analiza datelor referitor la alimentaţia elevilor liceului;
6.      Analiza activităţilor desfăşurate în săptămîna Şcoala Altfel.
7.      Proiectarea lucrărilor de reparaţii pe perioada verii -  2017
Directorul

Directorul adjunct instruire
 Directorul adjunct instruire
Asistentul medical

Directorul
Mai
1.      Realizarea planurilor de activitate la disciplinele de studii.
2.       Evaluarea rezultatelor învățării și promovării elevilor la toate treptele de școlaritate.
3.      Monitorizarea activităţilor  desfăşurate în cadrul bilunarului ecologic şi orientării profesionale.
4.      Realizarea planului de activitate pentru anul curent de studii; organizarea  și desfășurarea examenelor de absolvire.

5.      Raport despre activitatea instituţiei în regim de autonomie financiară.    
       
Directorul

Directorii-adjuncţi


Profesorii responsabili 

Directorii adjuncți
 Contabil-şef
Iunie
1.      Respectarea Instrucţiunii privind completarea şi predarea  documentaţiei şcolare (cataloage, dosare ale elevilor) la sfîrşit de an şcolar.
2.      Analiza rezultatelor tezelor semestriale de vară.
3.      Rezultatele returnării manualelor şcolare şi a literaturii artistico-didactice în bibliotecă. Analiza lecturii elevilor pe clase în anul de studii 2016-2017
4.      Realizarea planului Protecţiei Civile în caz de situaţii excepţionale şi a planului Protecţiei Muncii.
5.      Realizarea planului de activitate a serviciului de asistenţă psihologică.
6.      Dare de seamă despre activitatea realizată în anul de studii 2016-2017
7.      Propuneri la Planul de activitate pentru anul de studii 2017-2018.
8.      Raport de activitate al CEAC la sfîrşit de an şcolar;
9.      Raport despre activitatea instituţiei în regim de autonomie financiară.           
10.  Pregătirea instituţiei către noul an de studii: reparaţia clădirii, încăperilor, teritoriului, etc.
11.  Stabilirea obiectivelor planului managerial pentru anul de studii 2017-2018;
Directorii adjuncti



Bibliotecara



Persoana responsabilă
Psihologul şcolar;

Directorul

Directorul
Preşedintele CEAC

Contabilul-şef

Directorul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu